Benim ilk çocuğum kızdı 6,5 saat sancı çekmiştim anlatılamaz acıydı şu an 37+6 deyiz Arslan parçam her an gelebilir. Şu an çok kararsızım epidural yaptırsam mi yoksa kendi sancımla doğum mi yapsam diye. Annemler erkek çocukta o kadar sancı çekmezsin diye teselli ediyorlar