Yaa ne kadar üzüldüm yorumları okuyunca 😌 Niye insanlar böyle diye sorguladım 😌 Herkes niye çok iyi geçecekmşş gibi kendisinin ki sadece iyi doğumları görmek istiyor anlamıyorum 🤷🏼♀️Ben şahsen hepsini okuyp bu da başıma gelebilir ozaman şunu yapmalıyım bu da böyle olabilir bak iyiyi de kötüyü de okuyorum Kİ başıma hepsi gelebilir 🤷🏼♀️ O yüzden o söylenenlere Allah güzel doğum hikayeleri yazdırsın da bizde okuyalım burda ☺️🙏🏻İnşallah herkesin ki çok kolay geçer temmennimiz duamız o yönde ama bu kişiye göre değişir benim acı eşiğim düşükse bana zor gelir senin yüksekse sana kolay gelir aynı doğum bak aslında iki ıkınmada da doğurmuş ne kadar kolay olmuş ama o korku ve panikle ağrısı sancısı çok gelmiş heycan stres hepsi vardır muhtemelen hiç doğurmadjm ama ☺️ O yüzden güzel bakın güzel görürsünüz 😍Herkese çok kolay doğumlar inşallh 🙏🏻💕🧿