Nursemom2 lizy doğumdan sonra rapor almak istiyorum ama sizce afyonda alabilir miyim bende hemşireyim . Park hastanesi gülengül hanıma gideceğim sonrasında verir mi ki acaba
lizy Nursemom2 devlet hastanesi o konuda biraz katı ama özeller daha esnek olabiliyor bende doğumumu gülengül hanımda yapmayı düşünüyorum.Senin idari amirin sıkıntı yapmazsa verirler heralde..
lizy Ben ayrıldım daha dogrusu zorunlu ayrıldım idari izinde oldugumuz süreyi aktarmıyorlar.sezeryan istiyorum normal hiç düşünmedim:)siz nasıl yapıcaksın?
Candidate Merhaba iyi geceler Doğumunuzu yaptınız mı ? Özelde mi yaptınız ücret ne alıyorlar benbaşka şehirleşeyim doğumumu Afyon’da düşünüyorum hangi doktora gittiniz