Nursemom2 ciddi anlamda Afyon’da çoğu doktoru denedim. Benim öncesinde çikolata kisti için kontrollerim oldu ve alttan muayene olduğu için baya acılar çektim başka doktorlarda, naifligi ve sakinligiyle o kadar rahat ettirdi ki gülengül hanım beni, şuan da bebeğim için devam ediyorum. Muayeneler çok detaylı uzun uzun açıklama yapıyor ve illa olacak zorunlu bilmem ne diye kasmıyor insanı. 2li test istemiyorum dedim için rahat olsun yapmayalım dedi. Çoğu konu da hastayı rahatlatıyor yani. Biraz Randevuları yoğun oluyor ama mesela ben kontrole gidiyorum 1 ay sonra görüşelim tekrar derse kontrolden çıkar çıkmaz randevu sistemini arayıp bir ay sonraki gün için randevu alıyorum hiç sıkıntı yaşamadim
Muayene ücreti 85₺
Uzun oldu ama soracaklariniz varsa daha detaylandirabilirim😊😊