Erdeminannesi0219 İyice şaşırdınız yemin ederim ya 😂bu ne arkadaş sağlık ocağı çağırıyor doktor çağırıyor zaten kontrolleri yaptırıyorsunuz bi bebeklerinizi rahat bırakın ya! Sakınılan göze çöp batarmış unutmayın bu karar evhamla siz yaşayamazsınız söyleyim birde bebek doğduktan sonrası var birazda oraya saklayın hepsini burda bitirmeyin 🙄🙄
Sndz95 Erdeminannesi0219 sasirmak degil canim bu, insanin ici rahatliyor oyle deme, insan bebegini hissedemeyince ne yapacagini sasiriyor dogrusu.. Boyle yorumlariniz sizde kalsin, ortada komik bir durum da yok hani
Sndz95 Kbrahrl evet ya zaten genelde gobek deligin altina tutuluyor, ve o kadar da zor olmuyor bulmak kalp atisini, videolarda gordugum kadariyla, bende oyle dusunuyorum sanirim alicam cunku icimin rahat edemiyo boyle hissedemedikce bebegi
Kbrahrl Sndz95 pozisyonuna göre değişiyor canım büyüdükçe ☺️ Ama ben hep çok kolay buldum zorlanmadım
esrAlp Sndz95 çok haklısınız benim de suyum az olduğu için günde bir kere bile hareket hissetmiyordum haftada 2 kez dr a gidiyordum ama o cihazlar pek işe yaramıyor işte
esrAlp Sndz95 oğlumda suyum azaldığı için abim almış getirmişti o kadar denememe rağmen bir kere bile duyamadan. Ki nts de bile çok zor buluyorlardı. Şimdi tekrar hamileyim çıkarıp bakma gereği bile duymadım perşembe dr a gidicem kalp atışını ilk kez duymaya 🥰
Sndz95 esrAlp cihazdan cihaza fark oluyor ama canim bazi cihazlar mesela 16-17haftadan sonra ise yariyor kalp atisini duyuyorsun bazilari ise 12-13 haftalarda bende alirsam zaten youtube de marka marka videolar var, yorumlar var onlara bakarak alirim
Sndz95 Bgmbyz dimi? Bende oyle dusunuyorum iste bebegi hissetmedigim icin alayim diyorum en azindan icim rahatlar ve acile falan bosuna gitmemis olurum
esrAlp Sndz95 ben de 29 dan sonra kullandım ama benim ekstra nts de bile zor buluyorlardı siz rahatlıkla duyarsınız☺️
Bgmbyz Sndz95 evet iyi oluyor hareket etmediği zamanlar oldu hep baktim.icim rahatladı sonra hareketlenmyee başladı zaten
Kbrahrl Sndz95 instagramdan ekleyelim birbirimizi benim cihazdan alacak olursan ben yardım derim sana bi tatlı yiyip yada karnını doyurup 2 bardak su içince çooook rahat bulursun ☺️ Ben 17 haftalıkken hissettim canım ama cihazı hep kullandım ne olursa olsun 🙊
Sndz95 Kbrahrl olabilir canim hatta hamilelikle ilgili de sorularim olursa sorarim sana iyi olur 🥰 benim hesabim : as_ozegen 13+4 um suan aslinda, bi tane cihazi siparis ettim hatta resmini atarim sana bakalim ayni marka mi seninkiyle