Sndz95 Kizlar aranizda doppler alipta evde kalp atisini dinleyenler var mi aranizda? Alip almamakla kararsiz kaldim, bebege zarari var midir bilen var mi?
CerenNisaSecilmis Sndz95 canım ben çok araştırdım kısa süreli kalp atış dinlemede bir sorun yok fakat belli bir süreden sonra ısındığı için bebeğe zararlı olabiliceğini okudum bir sayfada
Busratm Sndz95 İşin içinde biri olarak söylüyorum.Doppler in başlığı ufak olduğu için kalp atışı bulmakta bazen biz bile zorlanıyorken. Bilmeyen insanlar kalp atışı duyamayıp boş yere panik olabilirler diye düşünüyorum. Bu benim fikrim.
Aag123 Sndz95 ✋ ben kullandım artık kullanmıyorum hareket ediyo diye ama doktor bilgisinde 10 sn olsun dinledim
Kbrahrl Sndz95 bende kullanıyorum 12. Haftamdan beri aşırı güzel bir cihaz bence en iyi buluş 😀 çok pimpirikli bir insanımdır 29 haftalık gebeyim hala kullanıyorum sen düşün ☺️ En son bugün kullandım mesela 🙊 bir zararı yokmuş bu cihazın ama uzun süre dinlememek daha doğru olurmuş ben en başından beri alıştım yerini çok kolay buluyorum 3 kez yer değiştirdi oğlum öyle zor değil bulmak cihazına göre değişiyor galiba ben hiç öyle bir sorun yaşamadım
1serapguneyli Busratm kesinlikle katılıyorum, şahsen benim ebem bile her gittiğim de en az yarım saat uğraşıyor bulamayınca diğer ebelerden falan yardım istiyor zorlanıyor yani şahsen ben alsam o cihazı kesinlikle saatlerce uğraşırım en son soluğu sağlık ocağında alırım bebeğimin kalbi atmıyor diye 😂
Sndz95 Busratm olabilkr dediginiz gibi, fakat ne bileyim icimi rahatlatir belki hani hissedemiyorum ya henuz
Busratm 1serapguneyli Bize sağlık ocağından çok gelen gebe oluyor kalp atışı bulunamadı bebeğim öldü mü diye. Hastalar boşuna panik yapıyor. Tabi tercih meselesi kişilere kalmış 🙂
Sndz95 1serapguneyli bende oyle dusundim basta sonra youtube de arastirdim video ceken anneler var, cokta rahat buluyorlar ve dinleyebiliyorlar
Sndz95 Aag123 youtube da o kadar anne var video cekip nasil killanildigini anlatan valla onlarda sip diye buluyorlar
Busratm Sndz95 Şimdi yorumlarınızdan gördüm 13 haftalık gebeymişsiniz. Bence alacaksanız da dediğim gibi sıkıntı yaşarsınız. Gebelik haftanız dinlemek için erken.
Sndz95 Busratm dediginiz dogru haftalar ilerledikce daha net duyuluyormus fakat cihazdan cihaza degisiyo yani 12 haftaliktan itibaren duyuran cihazlar var, 16haftadan itibarende bu yuzden secimimi ona gore yapmayi dusunuyorum alacak olursam
Aag123 Sndz95 tabi bende bulamasam panik olurdum heralde ama şans işte hiç sorun yaşamadık çok seviyodum hep yanımda taşıyodum 😂 hareketlerini hissetmeye başladığımda bile yanımdan ayırmadım belki dinlemem gerekir diye tetenoz aşısından sonrada kullandım rahatlık bence
Sndz95 Aag123 bende öyle dusunuyorum dogrusuu en azindan icim rahat olur, suan var ya her gun gidip kontrol ettiresim var kalbi atiyor mu diye, bisey hissedemeyince boyle bos bos deli sorular sariyor etrafimi 🤭
Aag123 Sndz95 aynen bende öyleydim sürekli hastaneye mi gitsek bişey mi oldu acaba diye düşünmektense içim rahat ediyodu
Sndz95 Kbrahrl evet ya zaten genelde gobek deligin altina tutuluyor, ve o kadar da zor olmuyor bulmak kalp atisini, videolarda gordugum kadariyla, bende oyle dusunuyorum sanirim alicam cunku icimin rahat edemiyo boyle hissedemedikce bebegi