Ceydakocaturk_ Şu an 23+3 üm ama artık alışveriş yapmak istiyorum şu koronada var o yüzden internetten mi yapsam diye düşündüm sizce ne yapmalıyııım😍
Meriwa Ceydakocaturk_ bende o dönemde başladım cinsiyet de detaylıdan sonra netleşince 😄 yavaş yavaş al canm
Defne06 Ceydakocaturk_ ben iki çocuğum da da erkenden yaptım hatta 12 hafta itibari ile almaya başladım doğum zamanında ve sonrasında almaya hiç vakit kalmıyor maddi açıdan da sıkışmıyoruz iyiki almışım çocuklarımın kıyafet sıkıntısı yok elhamdulillah şuan korona var nasıl alacaktım ne olacağı belli olmuyor insanın
miniginannesi1 Ceydakocaturk_ valla canım bizde 23+2 olduk çoğunu aldık sayılır bide anca bitiyor bir anda almaktansa yavaş yavaş almak daha mantıklı geliyor bana erkenden hazır olması daha iyi diye düşünüyorum son zamanlar zorlanıyor insan
dfnomr Ceydakocaturk_ ben 18.haftadan sonra almaya basladim ara ara aldim cok zorlamadi beni camim sona biraksaydim zorlanirdim diye dusunuyorum her ay belli bir butce ayirip alabilirsin bence
Ceydakocaturk_ Meriwa cinsiyetinede tam bi şey demediler ama 6 doktorda kıza çok benziyor dediler alsamda unisex şeyler alırım
brcaky Yavaştan al bencede canım zaten internetten almak çok zor geliyo bana, bayramdan sonra biraz hafiflerse mağzadanda kalanları alırsın
Meriwa Ceydakocaturk_ 6 doktor iyiymiş 😄 aman sağlıkla gelsinler inşallah ateş ölçer beşik büyük şeylerini al istersen cok tutuyo ister istemez ben kıyafete daha başlamadım büyükler bişeyler örüyo işde
Ceydakocaturk_ Defne06 aynen bende birazcık geç kaldım sanırım bide ağırlaşmak istemiyorum ağırlaşınca daha zor olucak
miniginannesi1 Ceydakocaturk_ canım ben virüsten önce almıştım baya şey sonrasında da internetten aldım civil e bebek
Pnr95 Ceydakocaturk_ kendini gostermiyosa kizdir canm bnde 4 doktora gittim ilk kizimda yuzde 80 kiz dediler dddim kizdir ozaman oyledeoldu🤣😍
Ceydakocaturk_ dfnomr bende şimdi almadım ama her ay kenara 300tl koydum zorlanmamak için bi miktar para birikti inşallah çok zorlanmam
Mehtapkrcbn Cinsiyetini 18.hafta da öğrendiğim an almaya başladım 😂 iyiki de almışım şuan 33 haftalığım ve ufak tefek eksikleri bile maliyet oluyor ufak ufak alırsan maddi açıdan da zorlamaz çünkü aldım diyorsun ama eksik şer bitmiyor sonlara doğru
Ceydakocaturk_ Mehtapkrcbn evet bi de ilk çocuğum hevesleniyorum 40 yılda bi hamile kaldım o da koronaya denk geldi😕
Mehtapkrcbn Ceydakocaturk_ aynen corona kötü oldu ama elbet azalacak kendini strese sakın sokma alabildiğince de herşeyini al aradan çıksın sonda zorlanıyorsun bende il kalışverişlerimş çalıştığım için e bebek internet sitesinden almıştım ve herşeyi çok güzel geldi
Unsalin_Annesi Ceydakocaturk_ canım bende 23+2 haftalık hamileyim aynı şeyi bende düşünüyorum diyorum bekliyeyim belki virüs olayı o zamana kadar düzelir bazen diyorum ya geç kalırsam çünkü kendim seçip bakıp dokunup almak istiyorum sipariş vermek istemiyorum ☺️
kedilervekaranfil Ceydakocaturk_ 26. Haftaya girdik yeni yeni almaya başladım ve gebe olduğumu öğrenir öğrenmez bir şeyler almaya başlamadığım için çok pişmanım 😄 çok hızlı geçiyor zaman. Her açıdan erken almakta fayda var