medine02 cnm haftan iyi ben 16 gun once 35+5 de oglumu doğum yaptım direk yogunbakima aldılar solunum sıkıntısı dediler ama 1 kere görme hakkın var onu bi araştır derim birde benim oğlum o haftaya rahme 2 gün kaldı benimle birlikte taburcu oldu hastaneden içini ferah tut eğer gücün varsa in yoğunbakima sana mecbur bilgi vermek zorundalar