Bizde 37+4 haftaligiz inşallah çok bekletmez bizi prensesim doktorum daha hic alttan muayene etmedi herşey normal diyo ve gecen hafta nst sonucunu gosterdigimde seninki çok hareketli bi bebek olacak dedi kizlar herşeyi düzgün ve normal gidince ne zaman yapiliyo alttan muayene