Kesinlikle sizin fikriniz, sorumluluk tamamen sizin çünkü. Ancak ben şöyle bir karar aldım: sizin de dediğiniz gibi her kafadan bir ses çıkıyor. Ve her iki tezi savunanın da mantıklı açıklamaları var. Peki şeker yüklemesi yapılırsa ne olur, tedavisi nasıldır? Herhangi bir ilacı yoktur. Size söylenen sadece şekeri doğuma kadar hayatınızdan çıkarmanız olacak. Ben şöyle yapacağım. Şeker yüklemesini yaptırmayacağım. Ve şekeri de doğuma kadar hayatımdan sanki bir şeker hastası gibi çıkaracağım. Zaten şekerin ne bebeğe ne anneye bir faydası yok. Yemesem ne kaybederim, bu şekilde sıfır risk.