Demir Kızlar 20+4 günlüğüm yarın aşım var,öncesinde kalp atışlarını muhakkak dinletmem gerekiyor mu? Steteskop ve benzeri aletlerle bakılıyormuş,duyulmama olasılığı varmış.Birde aşıdan sonra dikkat edilmesi gereken birşey var mı?
Heather Demir kalp atışı falan dinlemediler birinci dozu oldum haftaya ikinci dozum var. Aşı olduktan sonra ağrıyor kol bi kaç gün üstüne yatmamaya çalışın. Sol koluma yaptırdım ben sağ kolumu kullanıyorum çalışıyorum diye.
Dilek23 Demir öncesinde benden kan alıp genel bir kan değerlerine baktılar, sonra el doppleri ile kalp atışlarını dinlediler.en son aşı yapıldı, gece şişme yapabileceğini buza havlu sarıp rahatlayabileceğimi söylediler. Birde ben kullanmadığım koluma yaptırdım.
Demir Heather Dinlenmesi gerekiyor eğer duyulmazsa yaptırmayın diye okumuştum burada aklımda kalmış.🤷🏻♀️
Heather Demir valla hiç duymadım öyle bişey okumadımda nette dr umuzlada konuştuk hiç öyle bişey demedi. Bilemiyorum yani dr unuza sorun isterseniz🙂
Demir Aysnismail Kaçınca hafta aralığında yapılması gerektiğini bilmiyorum.Ama aradıklarına göre erken değil demek.Bende doktoruma sormayı unuttum keşke sorsaymışız.
Zeykem Aysnismail 17. Haftamda yaptılar bana 14 den sonra oluyormus ayrıca aşı ıcın degıl bogazlarım ıcın gıtmıstım onuda aradan cıakrttılar😁🙈
Minikbebek Aysnismail bende 17+6 günlüğüm sabah yaptırdım ilkini 20 haftaya kadar muhakkak gerekiyormus
Arven Genelde kontrol amaçlı sağlık ocakları aşı öncesi kalp atımını dinletiyorlar ama aşıyla alakası Yok diye biliyorum 2 dozumuda oldum aşı sonrası kolda çok hafif bir ağrı oluyor üzerine yatamıyorsunuz oda bir iki gün sürüyor onun dışında herhangi ekstra bişiy yok Doğum sonrasında isterseniz aşınızı 5 doza tamamlayabiliyorsunuz
Demir Dilek23 Ne güzel detaylı ilgilenmişler,benim hemşire böyle birşey söylemedi bana.Zaten kendim arayıp kendi hatırlattım zor zahmet gel bari gibi oldu vaziyetim😅
Arven Demir Zaten her doktor öncesi kişisel bakım önemli olduğu için hep düşümü alıp giderim aşı sonrası ertesi gün tabiki duşunu alabilirsin
Essraa Papatyaa kaç haftalıksın? Hamile olduğunu bildirdin mi? Çünkü özel hastanede takip olanlarınki aile hekimliklerine bildirilmeyebiliyor devlet hastanesi bildiriliyor. Onlarda arayıp çağırıyor
Demir Papatyaa Benide aramadılar ben kendimi hatırlattım😅Son hafta arıyoruz dediler.Belki ben o son hafta şehir dışında olucam gelemicem falan.Saçmalık
Zeykem Demir bana yapam hemsıre de önce yaptı sonra dinledi 😁 allahdan duyuldu bari degısk bı alet zor duyuluyor 17. Haftamda yaptılar bana
Essraa Demir cnm her aile hekimine gittiğinde 18 haftadan sonra rutin fetal el dopleri ile bebek kalp atışları dinlenir. Bunun aşınla bir alakası yoktur. 20. Haftadan sonrada tetanoz aşısını yaparlar. ayrıca tansiyon takibi kilo takibi yapıp , rutin kan değerlerini takip ederler 😊
Demir Essraa Yok canım bu bahsettiğin rutinler her sağlık ocağı için geçerli değil maalesef,keşke öyle olsa..