Hacerozdemir 003342 ameliyat önlüğü oluyor içinde birşey olmuyor bende persembe sezeryan olucam önce lagman yapıyorlar sonra soyup önlük giydiriyorlae hemşireler soruyor temiz mi bikini bolgen diye
003342 Hacerozdemir yaaa gerçekten mi her şekilde temiz girilir zaten yaa insan basına gelecekleri merak ediyor yine de
Beyzaozturk97 003342 ağda ile ayna karşısında yapıyorum çok zor ama jilet hemen çıkartıyor tavsiye etmem
Emine_Leyla 003342 kiz kardeşin falan yok mu yakında canm benim o yardimci olsa olmada kuaforunle konuş eve gelmez mi
003342 Emine_Leyla 😭😭😭 kız kardeşim yok başka sehirdeyşm normalde lazer yaptırmıştım ben hamilelik öncesi ama hormonlardan dolayı tekrar cıktı
Emine_Leyla 003342 canm lazer mazer hikaye yalan hep sözde bende yaptırdım hala da çok çıkıyor bitmesi bi tarafa dursun dediğim gibi kuaförle görüş eve gelebilirse eğer iyi olur senin için doğuma az kalmis
Hacerozdemir 003342 hamilelikten dolayı çıktı evet benimde öyle komple lazer yaptırdım evlendm rahatladım kıllardan dedim sonra çocuk bütün hormonları değiştirdi doğumdan 2 sene sonra yapabilirsin lazer kadar iyi birşey de yok bence
Bebeannesi 003342 off demin temizlenmeye çalıştım canım çıktı 7 ahlık hamileyim inanki çok zormus göbeğinden hiçbişey göremiyorum görebildiğim kadarını aldim