003342 canm bu sorunun cevabını alirsan benle de paylaş dün bende ayna karsisinda bi bucuk saat nerdeyse uğraştım 32+2 yim bu ay atlattım yaptım agdami da gelen ay bakalım Allah büyük inşallah kuaförler açılır da kurtuluruz bu dertten şu virusun Allah belasını versin ilk hamile kaldığında 3 ay yattım nerdeyse düşük tehlikesi vardı sonra kış geldi sonra tam yürümeye baslim derken su virüs cikti bi hareket edemedim gonlumce eve tikilip kaldim🙈😅😅