tugce67-67 niye zina mı ediyoruz İlişki mi yaşıyoruz gusulsüz olacağız. doktora gidip vajinal muayne dahi olsan bu sağlık olduğu İçin abdeste gerek görmüyorlar. Şu saçma zihniyetteki insanlar yüzünden başımıza gelmeyen kalmadı ya akıl fikir diliyorum bunlara . Sanki keyfi kendimize fitil arttırıyoruz aman kanama olmasın aman bebeğe bişey olmasın bide psikolojik açıdan insanları bak nerelere sürüklüyorlar . Ya o fitil koyan kendi derdinde buradaki bi kendini bilmez kalkmış yazmış yazık diğeri de inanmış soruyor öyle mi diye gusül mü almalıyım diye herkes hoca kesilmiş başımıza