Es_69 bufemu kuzum iki tane belki ayni anda agir olur bak ben bi oglen kullandim birde gece yatarken, akintisi oluyor surekli bez koy pet kullanma, lobada afedersin idrarda beyaz beyaz seyler cikarsa onlarda fitilden zaten endise etme 🤭🤭
bufemu Aysegulyeter ağızdan kullanıyorum 3 gündür faydası yok ama başka Dr aşağıdan yap dedi akşam onu deneyeceğim
Subuss6 bufemu sizdede koku yapıyormu ben kokusundan çok rahatsızım nasıl çözüm bulcam bilmiyorum hergün duş alıyorum🤭
bufemu Subuss6 neyin kokusundan canım hapı diyorsan hiç alttan kullanmadım bugün ilk defa kullanacam akşam. Leke yi diyorsan da çok gelmiyor çok az peçeteye geliyor çamaşır batmıyor
tugce67-67 Nevink fazlası canım korkma işe yarıyor aylarca kullandım.beyaz beyaz akıyor fazlası ama ben koyunca yarım saat yatıyordum hemen akmasın vücut emsin diye
Nevink tugce67-67 bende ilk kez duyuyorum sonucta afedrsnz zevkle olan bir sey degil ilac ve her gece koymak zorundayiz boyle bir zorunluluk varmdr sormak lazim 🤷♀️
Gulanelis tugce67-67 canım hani vajinal yoldan aldığın icin e içeriye bir meta girmiş oluyor ondan dolayı
tugce67-67 Gulanelis anladım kuzum ama sonuçta sağlıkla ilgili bir durum ben sabah akşam koyuyordum yani sürekli gusülde alınamaz ki , şaşırdım ilk defa duydum o yuzden sordum🤗
Tugcekandemirtirtir Ben hamileliğim ilk 3 ayında progestan kullandım. Hap olarak kullanıldığında çok sersemlik etkisi yaptı o yüzden hep fitil şeklinde kullandım. Kendinizi kasmayın emin olun fitil olarak en az yan etksini görüyosunuz zaten :) yatarak uygulayın kalkmayın:)
Deletedmom191 bufemu aradığım soru post açmak istemedim buldum sonunda ay bende 3.gebelik bu kayıplar var die başlattı ilk gün korka korka söktüm önceki gebelikte ağızdan içtim sarhoş gibi yapıyordu bu doktorum alttan al dedi yan etki yok şükür ama güle güle sokuyorum oraya hatta şuan yatmış olrak yazıorm 1 saattr yatiom😂
bufemu Deletedmom191 bende de baş dönmesi yapıyor 1 tane de düştüğüm vardı bundan önce bundada leke geldiği için kullanıyorum şuan bende yatarak yazıyorum 😂
Deletedmom191 MinnakLiva banada önlem amaclı başlattı kiz psrtsi keseyi gördüm bu sefer oksapar 0.6 başladık progestani da alttan dedi ben 2.gebelikte ağızdan almıştım nede güzel sarhoş ediodu alttansa güle güle koyuyorum bebeğe diyorum bak annene neler yaptırıyosun artık gel diye konuşuyorum benimki gülüyor arada bakiyor bak düşmüş diye dalga geçiyor 🤣 🤣