AlpYus çok yakınmış bizimkiler benimkine de 45cm demişti. Ya benim ilk gebeliğim tabiki hakkımda hangi doğum türü hayırlıysa öyle olsun ama gönlüm normal doğumdan yana. Zaten doktor pozisyonu müsait dedi normal doğum için ama gelişim ilerliği doğum vaktini öne çekmez dedi. 4 kiloyu devirirse benim de zorunlu sezaryen olur heralde 😅