Greyy90 Biranne00 tam 33.de gitmiştim 2330 du kilosu 😊 bir hafta önde gidiyor 34 haftalık çıktı tombiiim 😌
aselminam Biranne00 dün gittim 1600 cnn ve tersti 2 hafta sonra konrol umarim döner sizinkiler dondumu
CananAkdag Biranne00 Ben dün gittim canım 33+3 de 2142 gram 42cm desi doktor enson 30 da gitmiştim 1500 dü 3 haftada 650 gram kadar almış 3 haftada bukadar alıyorsa dolu dolu 5 haftam var yaklaşık 3300 gram doğururum herhalde 🤷🏻♀️
Biranne00 Meralaltindal ben şuan 33+1 doktorum bugün baktı 34+1 günlük uyumlu çıktı ve kilosu 2.412 gr çıktı fazla değil mi acaba kafama takıldı herhangi bir yorumda yapmadı kiloysuyla ilgili sizlere sormak istedim
aselminam Biranne00 benimde 1600 dua et bence ayrıca donmemis ters duruyor umarim döner 2 hafta sonra konrol var senin dondumu
CananAkdag Biranne00 1 hafta önde gidiyor kuzum ne güzel işte kilosuda güzel birşey olmaz 1 haftadan korkma
SedaSoner 32+4’de 2.420gramdı doktor kemikleri iri ve koca kafalı dedi 🙈 normal doğum istiyorum ama böyle giderse zor gibi 🤦🏼♀️ Şuan 33+3’üz ne kadar oldu bilmiyorum 🤗
AlpYus SedaSoner benimde 32+3 de 2415 boy 47 cmdi canm doktor seZeryan olur dedi iri bebek olur dedi ki zaten ilk dogumum sezeryan oldugu icin zorunlu sezryan ☺️
Melikekrtc1 Biranne00 32+1 de 2150 gr 42 cm di oğlum 🙈 33+4 le uyumlu çıktı hayırlsıı sağlıklı olsunda Allahın izniyle 🤲🥰
Meralaltindal Biranne00 tam bilmiyorum vallahi ben de. Dün akşam googleden falan biraz baktım 1800-2000 arası yazıyodu tam 2030 çıktı kızım🥰 ben biraz tombulum 15 kilo aldım şimdiye kadar🙈 20 ile bitiririm inşallah siz kaç kilo aldınız?
SedaSoner AlpYus çok yakınmış bizimkiler benimkine de 45cm demişti. Ya benim ilk gebeliğim tabiki hakkımda hangi doğum türü hayırlıysa öyle olsun ama gönlüm normal doğumdan yana. Zaten doktor pozisyonu müsait dedi normal doğum için ama gelişim ilerliği doğum vaktini öne çekmez dedi. 4 kiloyu devirirse benim de zorunlu sezaryen olur heralde 😅