Musel ben de üzüldüm okuyunca bazı yorumları. Sen takma kafana. Kimseye cevap verme bence, verdikçe uzar. Yine seni üzerler. Bebeğinin kafasındaki su durumu için de geçmiş olsun. Annelik kimisine naiflik, anlayış, empati katar, kimisine nasip olmaz böyle tavır ve davranışlar. Herkesi yaklaşıma göre insanlarla karşılaştırsın Rabbim… Mübarek günlerdeyiz, bazen seni üzenlere inat gönlündeki verir Allah, imtihandan sen galip çık, cevap vermemek altta kalmak değildir, sabırla bekleyen istediğine kavuşur inan…