Kızlar adete göre 36+0 ım ama bebeğin kafası ultrasonda 38+4 çıkıyor bide sıvı birikmesi var kafasında büyüme yok ama çok şükür sıvıda doktorum bugün zorunlu sezeryan dedi ben riske atamam çatıda uzun süre kalırsa kafada çatlamalar veya hasarlar oluşabilir dedi böyle olupta normal doğuran varmı