Rabia9461 iremgun zaten genelde bünyenize göre hareket edin diyorlar her direnç aynı olmadığı şçin kendini zorlamadığın ve iyi beslendiğin sürece tutabilirsin dedi benim doktorum
Sevendays Rabia9461 ben de 31 haftaligim 2.gunu tuttum ama cocuk hareket etmedi resmen aksama kdr vicdan azabı cektim sonra yemek yiyince tepik tepik basladi daha tutmadım nasipse biraz buyuyunce tutucam hayirlisi ile gelsinde
FTMT bende 4 gün falan tuttum.2 gün kalkamadiğim icin tutamadım yarın da randevum var diye tutamicam ama tuttuğumda kendimi kötü hissetmiyorum bebeğin hareketlerinide hissediyorum.38+2yim
ElifCesur Benim de 26+0. Ara vererek tutuyorum, oruçlu olduğum da da hareketleri aynı ama susuz kalmasın diye ara veriyorum. Susuz kalmasından korkuyorum. Sonradan pişman olmak istemiyorum açıkçası.
Fatmaaljd Bende 27+4 doktor tutmama izin verdi . Tutuyorum ama aşırı migdem bulanıyor kusucak gibi oluyorum
Oglunubeklyenanne Rabia9461 tutmak istedim ama doktorum müsade etmedi bende tutmuyorum belki bişey olur