Rabia9461 21 +1 deyim ara vererek oruç tutuyorum var mı oruç tutanlarımız ? Doktorunun önerisi olanlar
cptrhb Rabia9461 Ben tutmuyorum eğer tutarsam vicdan azabı çekerim. Yemek yemek mesele değil ama bol su içmek çok önemli. Zaten dinimizde zorlama yok kaza edebiliyoruz.
momandboys Rabia9461 5.haftamdayım mide bulantılarım çok fazla olmasına rağmen şuan için tutuyorum bakalım
Rabia9461 cptrhb aynen öyle canım Allah bize böyle bir imkan vermiş doktorum bana iyi beslenirsen tutabilirsin dedi bende kendimi zorlamadan ara vererek tuttum
Ahsen_ahsen 20+2 günlük hamileyim ilk 2 gün tuttum ama beni çok zorladı. Ara verdim bende. Tamamını olmasa da arada tutmaya çalışacağım.
Rabia9461 Ahsen_ahsen kendini zorlamadan ara ara tut Rabbim bizlere bu imkanı vermiş doktorlar da zorladığınız terde bırakın diyor
123abc Rabia9461 26 haftaym bende tutmuyorum çocuğa yazık suyu flan azalir rabbim sonrasında tutmayı nasip etsin ins
Nuruminci Rabia9461 23+5 olduk hergun tutuyorum iftardan sonra meyve mı ve suyumu bool bol alıyorum Allah yardım edıyor
iremgun Rabia9461 kesinlikle önermedi benim doktorum zaten yok yani elim ayağım birbirne dolaşıyor. Hiç böyle olmazdım bu yaşıma kadar hep tuttum böyle olmazdım.
Rabia9461 iremgun zaten genelde bünyenize göre hareket edin diyorlar her direnç aynı olmadığı şçin kendini zorlamadığın ve iyi beslendiğin sürece tutabilirsin dedi benim doktorum
akovalardan Rabia9461 bende tutuyorum ama yarından sonra ara ara tutacağım bugün çok kötüyüm dua edin bi an önce akşam olsun
Mayisannesi34 37+4 deyim bende tutuyorum zaten çok bir şey yapamadığım için sürekli dinlenerek geçiyor günler ama akşam beslenmeme çok dikkat ediyorum 😊