Merhaba güzel anneler , bugün tetanoz aşısı için sağlık ocağına gittim . Gitmişken gebelik takibimde yapıldı bebeğin kalp atışlarına bakıldı . 57 kilo ile hamile kalmıştım şuan 61.5 olmuşum . Bana mı fazla geliyor normal mi bilemedim 🤷♀️ bir de sizlere sorayım dedim 🧡