Sara sadilek neden sende dusmediki tansiyonun???Idrarinda protein cikmismi?cok vakit o zaman tansiyon cokliyo
Sinemderinnaz Eses benımde hıc sancım yok ama azaltmadılar bgn doktor değiştiriorum prof dr a gidecgm artık hocaya soracam azaltalm mı ya da gerek varmı dıe siz dil altı ıcıosubz dımı
Sinemderinnaz Eses bana doktorum dılının altında erit dedi dılımm altna koyuyorm erıor bu sekılde daha etkılı dedı
Sinemderinnaz Eses yumusak kapsul ztn 3 dak icinde erıyor doktorunuz nasıl onerıosa oyle deavm edın tabı her doktorun tedavı seklı farklı
Gmzckr34 sadilek benimde tansiyon yüksekliğinden verdi bu ilacı ama hiçbir faydasını görmedim. Sanki daha çok yükseltiyor gibi