Sara bende kalp yetmezligi var gebelikle alakalı . Kalp doktorum verdi bana carpintim vardi beloc yazdi. Tansiyonuna bakti 14kusur cikmisti Ama heyecandan . Çünkü ne zaman doktora gitsem tansiyonum cikiyor . 1 hafta kullan ama sabah oglen aksam ölç dedi . Başlarda iyiydi ama bur kaç gun sonra 8 e 3 e kdr dustu. Aradim doktoru keselim ilaci dedi. Bana tansiyon yüksekliğinden verdi ama anlık yüksekliği bıraktık 1 hafta kadr bile kullanmadan