Nrsmmhn bir ebeye sormuştum canım göğüslerin alışması için ve çatlamaya başlamaması için doğumdan iki hafta önce kullanmaya başla demişti. Ama ben şimdi 36. Haftadayım ve ne zaman doğurcam bilmiyorum 😂 40 haftayı tamamlarsa 38 de başlamam gerekiyor ama ya beklemezse🤔 o yüzden ne zaman başlasam bilemiyorum..