yft ben almayı düşünüyorum trendyolda falan 130a düşüyor arada öyle indirime denk gelip almak istiyorum inşallah. Yani kremden daha iyi olacağını düşünüyorum açıkçası krem hem doğal bir şey değil bebek emiyor ne bileyim ne kadar uygun da olsa bebeğe içim rahat etmez. Gümüş kapaklar daha sağlıklı geldi gözüme bide hep olumlu yorumlar. Kremlere de aşağı yukarı aynı parayı vereceğimize kapaklardan alıp 2. Çocuğuma bile kullanırım uzun vadede diye düşünüyorum inşallah