Nursimali hayırlısı. İnşallah vardır, biz de bekliyoruz merakla. Ben de adetime 3 gün kala buna benzer Bi çizgi ile öğrendim bebeğimi. 36 olmak üzereyiz. Ama o testten de var elinde sanırım 2 gün sabret tekrar yap bakalım Bi dedim. O 2 gün bize nasıl geçicek bilemedim 😊