Yasemn_Akgl devlette tek odalar oluyor 100 tl falan veriyosun tek odaya geçiyosun ama tabi özel hastanenin konforu farklı ben istanbulda olsam yeni yapılan hastane var şişli etfalin binası çayırbasında hastane özel gibi yepyeni odalarını bi görseniz kesin orda dogum yapardım yani ama bazı devlet hastanesi varki pislikten geçilmiyor istanbulda özellerde aşmıs kendini gidiyor