Yasemn_Akgl ben nagehan hanıma gidiyorum memnunumda, onun dışında kendi doktorum yokken başka doktorlara da muayene olmuştum hiç kötü doktora rastgelmedim 😊 21. Haftadayım normal düşünüyorum bir aksilik çıkmazsa, benim arkadaşım sezeryan oldu orada ve çok memnundu. Kanuni hastanesi hakkında bende aynı şeyleri duydum hatta doğum yapan arkadaşımda muayene için gitmiş ve dediğiniz gibiymiş malesef orası. Ama esenler kadın doğum öyle değil gözlemlerime ve duyumlarıma göre.