Aslında , sonuca bakılacak olursa doğum bi şekilde oluyor 😀 özel de yada devlette , ama çok detaya giriildiği zaman , konfor bakımından hele de özel hastane 💝 bilmiyorum ama malüm olaylardan sonra durumları olmayanlar Bile özel hastane de Doğum yapıyorlar, yani virüs 😣korkutmuyor mu sizi ? Devlet hastanelerinde risk daha yüksek Allah muhafaza. Onun dışında aynı odada bi başka hastayla kalmak yatmak da hiç mantıklı gelmiyor , yani seçim elbet sizin tercihler kimse kimseye karışamaz ama ,, benim tercihim her konuda özelden yana