0808aysu öncelikle nette araştırmayı bırak canım. Kaç haftalıksın şu an? Ben de 15+0 da kanama ile hastaheneye gittim kanama sebebim buymuş tanıyı o zaman koydu doktorum ve söylediği an sakın internette araştırma yapıp kafanı karıştırma irem diye uyardı ve ben de üstün körü baktım çıktım ve okumuyorum strese sokamam ne kendimi ne bebeğimi zaten doktorum 30. Haftalarda yukarı çıkma ihtimali olduğunu çopu hastasının çıktığını söyledi. Verdiği ilaçları kullanıyorum. Bugün 16+1 olduk baya baya lekelenmem de geçti gibi çok şükür 🙏 ben bir dahaki kontrole bu durumun geçeceğine inanıyorum ve bebeğimle her gün konuşuyorum kesin çıkacaksın kız yukarı bak diye😀 beni rahatlatıyor ve düşünmüyorum sana tavsiyemde bu. Aklına takılan bir şey olursa doktoruna danış internete değil.