Yagmurahmet16 canım ben kakao yağı ve badem yağını marketten alıyorum o yüzden adını hatırlayamadım.kakao yağı katı şekilde olanı alıyorum ama buharda ya da sıcakta eritip 3 yağı da karışım yapıp sürüyorum.Hindistan cevizi yağını da shiffa Home diye marka var ondan memnunum kokusu çok güzel.Bu Ara gidip alamadım şok markette satılan bi Hindistan cevizi yağı vardı onu aldım bu ara.