Deletedmom191 inşAllah canim bende dojtora gitdim bana folik asit , trambo acc , biogest başlatdi . allah korusun bu sefer iyi olur inşAllah 🤲🏻 Doktor bizde usm de aşağıdan bakti bişey demedi , 10 gün sonra gel dedi .
inşAllah iyi olur🤲🏻🤲🏻🤲🏻Aminnn🤲🏻🤲🏻