Busra221 herşeyi yarım geldi kızımın detaylı bir şekilde bilgisini verirdim 2 kere ama kapı süsümün püskülü yok, gönderilen hediyeliklerimin isimli süslerinin çoğu kırıktı 2’ci kez kargo yaptılar ücreti ıbanıma göndericeklerdi kargonun ücretini göndermediler umursamadılar hiç bir şekilde sakın oradan alma tavsiyem parana yazık günah🙈☺️