Busra221 33 haftalığım canım. koronanın ilk ortaya cıktığı hafta gittim daha kapanmamıstı. aşırı çok çeşit var. mesela ateşölçer aldım 110 liraya, eve geldim baktım internette aynısı 230 liraydı.
kıyafet aşırı cok ceşit var ama ben onları tamamlamıstım.
hele de büyük mağazalara girip toplu alısverisi ordan yaparsanız aşırı indirim yapıyolar