Bende maraştayım 39 hafta bütün hastaneleri araştırdım çoğu normal yaptırmıyor artık yaptıranlar da mesela vatan küvezde tutuyo çocuğu arkadaşlarım Önder Ercan’a gitti vatan biraz daha para odaklı çalışıyo hayat hastaneside aynı şuan megapark sadece sezeryan yapıyo markasi hakkında pek bişey duymadım sadece orda bi doktor kötü onunla uzaktan akrabam davalık Doğumda eşini kaybetti bende ne yapacağımı bilmez haldeyim parasında değil yapacak yer bulamıyorum .