Tugce_S Kızlar K.Maraş da doğum ücretleri ne kadar bildiklerinizi yazar mısınız ve önerdiğiniz kadın doktor var mı?
1Anne_ Tugce_S doktorum kadin değil ama hayat hastanesine gidiyorm fiyatlar çok uygun ilgilenmesi falan bayağı iyi doktorların tavsiye ederim cnm
Merve_fatih Tugce_S aynen canım belki de bendim onu yazan😅ben oraya gidiyorum sezaryen de 600 lira dediler
Adimadim Tugce_S doktor ile normal 1800 sezeryan 1600 du bu hafta tekrar konusacagim insallah artmamıştır
Merve_fatih Adimadim markasi canım biz de şaşırdık fiyatı duyunca 😅 sırf doktor için gitmiştik fiyat da güzel olunca tadından yenmiyo valla 😂
Tugce_S Merve_fatih cidden öyle olmuş benim yaşadığım yerde 5 bin civarı istiyorlar hem kendim doğurcam hem para vericem üstüne 🙈😅
Adimadim hulya4627 Onder ercan doktorum 38 haftam bitecek benim artik sona geldik tavsiye ederim fiyatlari yuksek biraz doktor ile normal dogum 1800 sezeryan 1600 du degismediyse