ilkbahar MinnakLiva ya erkeklere hediye bulmak ta çok zor, doğum gününde bulana kadar mahfoluyorum 😵🤷♀️😃 hiç aklıma gelmiyo ki şuanda.. 🤔
Girlfather ilkbahar hediye soran hanımefendiye 1500₺‘lik hediye alternatiflerini söyledim. Değerlendirebilirsiniz siz de
Oglunubeklyenanne Girlfather pırlanta yüzük istiyodum dogum günüme aldı şimdide altın tugralı kolye istiyorum onuda doguma alcak inşallah istedigi bişeyy varsa onu almanız daha çok iyi olur bdnce
deletedmom126 MinnakLiva ya kurban oliyim sana 🤣😘😘 eşine ne hediyesi alıcan hastane masraflarını ödediği için mi
Girlfather MinnakLiva teknolojiye düşkün biriyse hele ki iphone x gibi kulaklık takılamayan telefonu varsa kablosuz kulaklık çok uygun olur. Bunun dışında huawei gt2 akıllı saat olabilir. İlk çıktığı günden beri biz erkekler hastayız o saate
NihalBurak deletedmom126 kız altın almış başını gidiyo beşi bi yer de ne 😂😂 He eşim bana alsa niye aldın demem gerçi orası ayrı 😂😂😂
Girlfather 9816tt teşekkür ederim. Tüm bayanlar bizim baş tacımız evladımızın doğumunda yakınen eşimin yanında olan biri olarak bir kez daha hak verdim. Biz erkekler için bu çocuk işi çok basit oluyor. Çilesini ANALAR çekiyor. Allah razı olsun hepsinden
NihalBurak deletedmom126 belki alır kız sana sürpriz yapmak için almam diyordur 🤷♀️ Ben de pırlanta yüzük istiyorum benim ki de almam diyo ama hala ümitliyim 😂
deletedmom126 miniginannesi1 kuzum napim bizim ayı birşey almayınca içimdekileri yazdım belki alır eşine 🙈 benimki beşi bir yerde alsa vallaha ikinciyi hemen yaparım 😅
Buketcaliskan35 Gönlünden ne koparsa al 😃 Ama muhakkak al . Biz kadınlar bekleriz , heves ederiz . İlk çocuk bi de .. Durumun neye yetecekse , biraz da kendini zorla gerekirse ama al . 🙏🏻
Girlfather Buketcaliskan35 Kesin bişey alacam ama 1-2 hafta sonrasına da olur değil mi? Hastane çıkışı hemen yetiştiremeyebilirim
Hirosimo Girlfather 😱😱😱 grupta bi erkek gördüm sanki🤣🤣 neyse olsun kaynana görümce postları okuyunca en azından nası insanlar varmış dersiniz😉 eşim çocuk düşünürsem zümrüt alacaktı-tıııı oldu dolar çıkınca pırlanta zümrütte artıyo haliyle kandırıldım bebek var zümrüt yok😅 Neyse direniyorum hala🤣
1Anne_ Kızlar şimdi hepinizi bi heyecan kaplamıştır acabaaa benim eşimm olabilir miiii diye🤣🤣🤣 umarım yalnız değilimdir
Girlfather deletedmom126 Maalesef söyleyemem. Eşimle şu an hastanedeyiz doğumu bekliyoruz. 2-3 daha foruma girmez diye umuyorum. O arada şu hediye işini halletmem lazım