HilalHasan Ben şimdi Medipoldeyim. Normal 2000, sezeryan 2750 dedi muhasebedeki kız. Kendi doktorun doğumu yaparsa mesai dışında +800 tl. Canan Hanım a randevum var 15.45 te. İlk defa geliyorum. Umarım memnun kalırım.
Kuzey20_ HilalHasan çıkınca yazarsın canım memnun kalcagını düşünüyorum. Fiyatlar konusundada anlamadım artık biz doğurana kadar değişecekmi sürekli böyle bilemedim😀
HilalHasan Deleted5544 normal 2000 sezeryan 2750 dedi şimdi muhasebedeki kız. Her ay fiyatlarda değişiklik mi yapıyorlar? Ben doğurana kadar 5000 TL olacak herhalde🙄
Alfa2017 Kuzey20_ hayır aynı sadece muane ücreti değişti ben de gidiyorum oraya daha yeni sordum normal 1750 TL
HilalHasan Kuzey20_ Şimdilik memnun kaldım diyebilirim. Pazartesi şeker yüklemesi için tekrar gideceğim. Hem renkli hem de siyah beyaz foto verdi. Her şey normal dedi.
BetulSahin5444 Ben dün gittim fiyatlar yeni değişti 2000 normal doğum dediler yani zam olayı maalesef doğru