Merhaba bugun muayne olmak için gittim ilk defa 20 dk gibi bi süre bekledim sonra girdim ilk dga gittiğim için tanışma vs eski sonuclarımı göstrrdim sonra telefon geldi doğuma çağırdılar gitti. Yarım saat sonra geldi ultrosan a girdim memnun kaldım uzun süre baktı. 1600 gram maşallah daha ters dönmemiş 30 +3 deyim 32 den sonra döner dedi. Normal istediğimi söyledim bebek iri olmazsa çatıda bakarız ilerleyen zamanlar da uygun olursa destekleriz dedi. Fiyat konusunda konuşamadım malesef kızlar acelem vardı. Ama genel olarak memnun kaldım