Benim cildim o kadar güZelleştiki normalde makyajsız markete çıkmayan ben şuan sadece rimel ve rujun dışında bir gün kullanma gereği duymuyorum hatta yüzümü çok beğeniyorum ama fiziğimle bir türlü barışamadım döbüş çıkmadı bildiğin 36 beden dim şuan 40 beden bir bayan oldum hamile gibi değil de normal kilolu gibi görünüyorum 15 kg almışım ama heryere eşit miktarda dağılmış bu durumu sevmedim birde erkek bebekte göbüş top yutmuş gibi durur derler 😃😄