Ben normalde özel hastaneye gidiyorum ama şehirler arası yasak olduğu için yakınımda ki hastaneye randevu aldm ve doktorun tepkileri, terslemeleri…Düşünebiliyo musun bebeğimi göstermedi yüzünü duvara dön dedi.Ne ultrason fotoğrafı ne bişey. Takipli hasta olmadığımız için gördüğümüz muameleye bak.Ağlamamak için zor tuttum kendimi.