Kevserbdr0 canım kesinlikle araştır şikayet edilebilecek neresi varsa hepsine şikayette bulun doktor hakkında .sessiz kalma .ne demek takipli hastası değilmişsin ,illa takipte olma zorunda değilsinki zaten malum virüsten dolayı insanlar kendi doktorlarına bile gidemez oldu herkes farklı doktora gidiyor.son ayına kadar doktor değiştiren insanlar tanıyorum içine sinmediği için .seni azarlama gibi hiçbir hakkı yok devlet diye sanki bedavamı gidiyoruz oraya bir sürü para kesiliyor cebimizden ,kimin parası ile çalışıyor acaba çok sinir oldum .hakkını yedirme ben olsam orada saçını başını yonar başhekime gider şikayette bulunur kavga çıkartırdım