Sny_hkn10 ben de 35+ 4 günlük gebeyim, aynı durumdayız sizinle,bu günndoktorsan geldim, perinatalog takipnediyor beni gebeliğimin başından beri, tekrar detaylı baktı, suyu iyi, rahim kanlanmam iyi, bebek hareketleri iyi, bazı bebeklerin yapısı böyle oluyor, senin beslenmen çok iyi olsa da o almayabiliyor dedi, kiloyu tek başına değerlendirmiyoruz, hareketlerine, özellikle bu haftalarda solunum çabasına bakıyor, anne karnında ne kadar büyütürsek o kadar kardır, bundan sonra bunun için uğraşacağız dedi, eve geldiğimden beri ben de çok kötüyüm, strese girdim , ne yerdeyim ne gökte, kendime kızıyorum, bakamıyorsun, büyütemiyorsun diye, dilerim hepimiz sağlıkla sıhhatle alırız kucağımıza evlatlarımızı