58Vildan işimiz zor bebişler şimdiden yoruyo bizleri 😬 canım ilk 15. Haftaya kadar mide bulantılarım vardı çok aşırı kusma olmasada çok şükür 🙏 sonra tam geçti oh rahatladım dedim yanmalar başladı. Doktoruma sormuştum gittiğimde rennie duo verdi iyi geliyodu aslında. Ama son bi haftadır soda falan ne yaptıysam geçmiyo. çokmu saçlı olcak bebişlerimiz acaba 😂😍 soğuk süt yazmış bi arkadaş onu denicem bgnde. Sende bi dene istersen.