SerapTadelenTtnc Kbrars10 hadi ya 🙄 benim ikiside yaz bebeği 😂 inş hepimiz için kolay geçer sağlıkla kavuşuruz 🙏🏻
Babytmr 58Vildan benimde 28 ağustos🙏💕 Mide yanmasından ölüyorum buara şurup falanda pek fayda etmiyo artık 🙁 değişik bişeyler deneyip fayda gören varmı?
58Vildan Babytmr kaderdasim 😑😑 valla ben daha doktora soyleyemedim gun boyunca çekiyorum yanmayı kusmaktan biseydr yiyip icemiyorum sende durumlar nasıl
Zeykem Babytmr yanmaya basladıgı an süt ıcıyorum yarım bardak rahatlatıyor bide maden suyu ama daha cok ılerlemedı benım yenı baslıyoruz😰🤦🏼♀️
ErsiNuray 15 agustos sıcaktan gözüm korktugu kadar doğumdan korkmuyor nasl dayanacagm bilmyorm. Ordudan sonra izmirin sıcagına alismak cok zor
GamzeIleri 27 Ağustos bizimkide, ikinci doğumum olacak Allah izin verirse 🙏 ilk doğumumda Ağustos 25, bu fıstıkta 27 Ağustos. Aynı ay aynı sıcaklık yaa 🤯 bu arada benim midem hiç yanmıyo, ekşimiyo buna üzülmelimiyim sevinmelimiyim anlamdım kızlar
Babytmr 58Vildan işimiz zor bebişler şimdiden yoruyo bizleri 😬 canım ilk 15. Haftaya kadar mide bulantılarım vardı çok aşırı kusma olmasada çok şükür 🙏 sonra tam geçti oh rahatladım dedim yanmalar başladı. Doktoruma sormuştum gittiğimde rennie duo verdi iyi geliyodu aslında. Ama son bi haftadır soda falan ne yaptıysam geçmiyo. çokmu saçlı olcak bebişlerimiz acaba 😂😍 soğuk süt yazmış bi arkadaş onu denicem bgnde. Sende bi dene istersen.
Annesininminigi Kızlar tetenoz asınızı oldunuzmu ben 22 haftaligim henüz saglik ocagina kaydimi yapmadım
58Vildan Annesininminigi canim neden olmadin? Kalp atışını duyar duymaz gidip bilgilendirmen gerekiyordu ve tetenoz aşısı icin gec kalmışsın bence yarin erkenden gidip bilgilendirmelisin
Cakil01 Annesininminigi geciktirmeyin. 18 haftadan itibaren yapılıyor. 1 ay sonra bi doz daha var çünkü.
Cakil01 Benim doğum da kısmetse 15-20 Ağustos arası ve Adana'dayım🤦🏼 herkes sıcak demeden önce bir kez daha düşünsün😂😂 birkaç gün önce 33 derece idi.......🌞💩
Zeykem Emelozknuzn zaman yaklaşıyor sanırım agustosu çok görür oldum artık🤦🏼♀️🤔🙈🙈🙈🙈 korkuyorjm kızlaaaar
Zeykem Demir ay benımde 🤦🏼♀️ Hem sıcak hem bayram hem evde tıkılıp kalıcaz ayy sımdıden sendroma gırdım
58Vildan Zeykem Rabbim kolaylik versin canim sütte mide bulantisi yapmaya başladı bakalim sonumuz ne olucak
Babytmr Zeykem inşallah ilerlemez dahada. Teşekkürler öneriler için. Sodayı biliyodumda sütü denicem. 20. Haftada saçları çıkmaya başlıyomuş diye okumuştum acaba ondanmı diyorum inanmazdım normalde saçlarla ne alaka derdim ama 😂 sonuçta mide kapakçığındaki kaslarla alakalıymış yanmalarımız.