Lamiyye DiplomaliEvHanimi benimki gorundu ama 3hafdaya uygundu aslinda ama 5hafda 2gun olmaliydi kan deyerin kac cikdi?
DiplomaliEvHanimi FSCMK aynen ama o zamanin durumu nasil olur iznim olurmu gelmeye falan duruma gore bakacaz
FSCMK DiplomaliEvHanimi bende vermek için uğraşıyorum canım bugün yine diyetisyene gittim sen sen ol çok yeme hamurişi yeme bunun birde doğumu var Kilo alır başını gider sonra benim gibi vermeye çalışırsın
DiplomaliEvHanimi 22 mart adet günüm Adet tarihine gore 5+3 gorunuyor 2 gun once 78.69 beta ile hamileligimi.ogrendim bugun kontrol amacli yeniden test yaptim yarinda 2.kanimi verecem ins Artma guzel olmasa koyulasma boyle pik oaz degilmi kizlar https://imgyukle.com/i/rryEWy
DiplomaliEvHanimi Rehile 22 mart adet günüm Adet tarihine gore 5+3 gorunuyor Bugun kontrol amacli trst yaptim 2gun gecti alttaki Yatin kan verecem 😊 https://imgyukle.com/i/rryEWy
Nursenaaa Salı günü kan verdim değerim 3000 çıkmıştı Ama doktor keseyi görmedi 2 gün sonra gel dedi ama ben haftaya gidicem inşaallah kesin olsun diye sizce neden görünmedi şuan 5+4 günlük
Senm1907 Nursenaaa doktor daha iyi bilir ama 3000 değer çok iyi gayet sağlıklı bir sonuç bence acele etme canım gözükür bu hafta