DiplomaliEvHanimi Peki bisey daha soracam grc dollenme ya kese görünüp bebek gecmi görünür yoksa kesedemi geç görünür haftasina gore 😊
htcmuhammed DiplomaliEvHanimi cok sukurrr Sende benim gibi 1 sene snra kurtaj oldgmz zmn hamile kaldik goruyormusun Rabbimin hikmetini
Senm1907 Nursenaaa doktor daha iyi bilir ama 3000 değer çok iyi gayet sağlıklı bir sonuç bence acele etme canım gözükür bu hafta
DiplomaliEvHanimi https://imgyukle.com/i/rjCwg0 4+6 haftalik kesem göründü Normlda son adet gore 6+1. Gec döllenme 🙏 18mayis kalp atışı icin randevum var
htcmuhammed DiplomaliEvHanimi Cok sukur hayrlisiyla kalbini de duyarsin Kucagina da alirsin Cok mutlu oldum cnm 😍
Minishh DiplomaliEvHanimi mrb canim son adet tarihin neydi senin bide kan sulandirici kullaniyomussun galiba daha önce düşüğün mu oldu ki
DiplomaliEvHanimi Minishh yok kan sulandirici hic kullanmadim 22mart adet tarihim 6.5-7.haftamda kalbi durmustu gecen sene