20+3 üm, evet herkes bir saate yakın sürüyor dedi. Ben naziye hanıma sorduğumda ben onu muayene süresine sıkıştırıyorum demişti. Zaten o lafından kısa sürdüğünü anladım. Normalde bu ayın 20sinde detaylı ya çağırdı ama ona gitmeyeceğim sanırım. Son bir soru soracağım :) ayrıntılı için ne kadar ödediniz ve ayrıntılı ücreti haricinde normal muayene ücretini de ödediniz mi