beatrice00 ya siz memnun musunuz? Aslında memnun değilim de diyemem ama beklentim daha fazla sanki. Et dışında bişey demiyor mesela, kaşar soda muz bunları hep forumdan öğrendim. Ya da yatış pozisyonu falan bunlarla ilgili de hiç uyarmadı ya da bilgi vermedi. Dediğim gibi çoğu şeyi buradan öğreniyorum. Ultrasonda bakıyo bebek hareketli falan diyor. 17. Haftada gittiğim kontrolde kilosunu boyunu ölçmedi ben sonunda söyleyince baktı. Güler yüzlü aslında ama bişey eksik gibi. Ya da ben beklenti içindeyim bilemedim